Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 - 2008

Garantie: Ja
45791 Km
Zwart
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
V -Strom 650 in het zwart.

Betouwbare All road super goed rijdend en sturend.

Motorfiets is geheel origineel.

Voorzien van handkappen een 3 delige kofferdrager set waar eventueel koffers op kunnen.

Wellicht hebben we er nog een paar liggen.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, gear indicator, Handkappen, In hoogte verstelbare ruit, Originele uitlaat, topkofferdrager, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion