Zo goed als nieuwe 2025 Suzuki V-Strom 1050 .
BTW motor dus eventueel ook zakelijk te rijden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
4-takt,Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin
Boring x slag
100|66
Cilinder inhoud
1,037
Comp. verhouding
11,5:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Injectie
Ontsteking
Vermogen
107|79|8,500
Max. koppel
100|6000
Koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
20
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Twin-Spar
Vering voor
Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld
Vering achter
Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld
Remmen voor
Dubbele remschijven
Remmen achter
Remschijf
Voorband
110/70R17M/C 59V
Achterband
150/70R17M/C 69V
Wielbasis
1,555
Lengte
2,265
Breedte
940
Hoogte
1550
Zithoogte
855
Drooggewicht
228
Leverbare kleuren
Zwart,Blauw,Grijs,Rood
Beschrijving
Suzuki V-Strom 1050
De V-STROM 1050 geeft je volledige vrijheid. Hij is gebouwd voor robuuste prestaties, voor de lange adem, om je in alle comfort naar je bestemming te brengen. Avontuurlijk toeren was nog nooit zo fijn. En nog nooit zo opwindend.
Dealerschappen:
HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.