Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050/A - 2022

Garantie: Ja
13331 Km
GRIJS/BLAUW
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

een zeer nette Suzuki DL 1050 uit 2022 met slechts 13.331 kilometer op de teller. Deze motor biedt niet alleen kracht en betrouwbaarheid, maar ook extra comfort en veiligheid, perfect voor lange ritten en avontuur.



Met stevige valbeugels en een ruime topkoffer ben je voorbereid op elke rit en neem je eenvoudig je bagage mee. De handkappen en handvatverwarming zorgen voor extra comfort, zelfs bij koudere temperaturen. Daarnaast maakt cruise control het rijden op lange rechte stukken bijzonder ontspannen.



Kom langs bij Motor Venray en ervaar zelf de veelzijdigheid en kwaliteit van deze bijna nieuwe Suzuki DL 1050.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion