Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 XTA - 2018

Garantie: Ja
11252 Km
GEEL
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
suzuki - v-strom-1000-xta
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 20 liter
Referentienummer: 14347

Zeer mooie V-Strom 1000 XTA. met uniek lage kilometerstand.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Friese Motorexperts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion