Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden een mooie
Suzuki SV 650s blauw in zeer mooie staat.
- continental Bandenset in goede staat
- leovince uitlaat
- Verstelbare rem en koppelings hendel
- led knipperlichten
- zeer netjes
- getint kuipruitje
- Originele spiegels
-
- Vloeistoffen en slijtagedelen zeer goed
- Motor loopt en rijdt zeer goed
- Zie foto's voor meer opties!
Een mooie Suzuki SV650s waar u nog jaren plezier van zal hebben. de motor staat klaar voor het volgende avontuur.
Welkom bij Meester Motorsport
De plek waar de passie voor motoren en de klanttevredenheid altijd voorop staan! Met meer dan 15 jaar ervaring in de motorbranche en een uitgebreide kennis van motoren, doen wij er alles aan om jou te helpen de motor van je dromen te vinden.
Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor het verkopen of inruilen van je motor, evenals voor financiering en verzekering.
Bekijk ons volledige aanbod motoren en diensten op www.meestermotorsport.nl
Wij zijn zeven dagen per week geopend op afspraak. Hierdoor bent je niet gebonden aan openingstijden en kunt je ook in de avond bij ons terecht. Een afspraak maken kan eenvoudig via telefoon, e-mail of WhatsApp.
- Tenaamstelling/vrijwaring
- Gratis 10 dagen All-Risk verzekering
- Proefrit is altijd mogelijk
- Vandaag kopen = vandaag rijden!
- Zeven dagen per week geopend op afspraak
Wij zijn bereikbaar via:
Telefoon: +31642056891
WhatsApp: +31642056891
E-mail: info@meestermotorsport.nl
Meester Motorsport
De Kronkels 9B
3752LM Bunschoten-Spakenburg
- Ben je geïnteresseerd en wil je de motor van dichtbij bekijken? Neem gerust en vrijblijvend contact op voor een bezichtiging of proefrit.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt 90° v-twin |
Boring x slag | 81|62,6 |
Cilinder inhoud | 645 |
Comp. verhouding | 11,5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 72|53|9.000 |
Max. koppel | 64|7.200 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 210 |
ABS | nee |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | qua veervoorspanning instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare monoshock, veerweg 125 mm |
Remmen voor | dubbele 290 mm schijf, tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/60 ZR 17 |
Achterband | 160/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1.435 |
Lengte | 2.120 |
Breedte | 730 |
Hoogte | 1.160 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De SV 650 S is voorzien van de nieuwste SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) brandstofinjectietechniek, uitgebreid dashboard en slimme bagageruimte. In 2005 uitgerust met een sportief zwart frame, zwarte velgen en een sportief koplampruit. SV 650 S is technisch en motorisch gelijk aan de SV 650 maar voorzien van een top half stroom lijn voor meer windbescherming. |
Met meer dan 15 jaar ervaring en een passie voor motoren, bieden wij een met zorg geselecteerd aanbod tweedehands motoren aan.
Onze motoren zijn goed onderhouden en klaar om uw dromen waar te maken.
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij beschikken over een grote kennis op het gebied van motoren.
Wij bieden diverse merken en modellen aan en er komen regelmatig nieuwe occasions bij.
 | Bunschoten-Spakenburg, Utrecht |
 | 06-42056891 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken