Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 N ABS - 2017

Garantie: Ja
38567 Km
Blauw
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SV 650 met ABS in de Naked uitvoering.

Fijn rijdende moderne motorfiets met het betrouwbare V twin blok wat ook in de DL 650 V-Strom gebruikt word.

Net voorzien van een nieuwe voorband van Michelin.

Motorfiets is om te bouwen naar het A2 35 KW rijbewijs.

Motorfiets is voorzien van zeer veel extra waaronder:

Luxe zadel
Telefoonhouder
Handvatverwarming
Kleine Mini knipperlichten
Andere verstelbare hevels
Windscherm
Koplampbeschermer
Valdoppen
Wiel striping
Boobins voor een achterbok

Motor net binnen bij ons ingeruild op een Dl 800.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Wat minimale kleine gebruikersporen, maar de prijs is ook zeker ok.


 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, comford zadel, garantie, gear indicator, Handvat verwarming, hendels, andere, knipperlichten, andere, Om te bouwen naar 35kw, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Rimstriping / velgband, Telefoonhouder, valnokken, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1972 - De BSA Group heeft een oplopende schuld van 3,3 miljoen pond. Het bedrijf besluit in 1972 dan ook om het personeelsbestand te reduceren van 3.000 werknemers naar 1.000 door samenvoeging van produktielijnen. Turner overlijd en Poore, ook redder in 1960, neemt de plaats over. Zonder waarschuwing kondigt hij in september 1974 de sluiting van de fabriek in Meriden aan. Omdat er van de 4500 arbeidsplaatsen er 3000 al direct verdwijnen en ook hun produkt in handen van een concurrerende firmaF dreigt te vallen houdt het personeel een staking. Hierop wordt direct de fabriek gesloten. Poore overweegt ook om de naam Triumph op de goedkopere Norton modellen te voeren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion