Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 A - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
PEARL MAT SHADO
suzuki - sv-650-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 72 maanden

De nieuwe Suzuki SV650 combineert licht gewicht, met compacte afmetingen. Dit maakt de SV650 een eitje om te besturen, voor groot en klein, en dankzij de slimme systemen zoals Easy Start en LOW RPM Assist de perfecte beginners motor. Hierdoor kan jij je lekker concentreren op de rit. Verder niks.

De Suzuki SV650 en zijn V-Twin! De SV650 is uitgerust met een V-twin motorblok. Een karaktervol motorblok wat voor allerlei doeleinden geschikt is. Niet alleen uiterst geschikt voor in de drukke steden, maar ook een goede speler voor op de snelweg. Deze V-twin brengt 75pk van het achterwiel naar het asfalt, wat misschien iets overdreven is voor gebruik in en rond de stad, maar hey, meer is altijd beter toch?
Suzuki heeft er ook voor gezorgd dat het blok lekker zuinig is. Minder vaak naar de pomp, da’s ook altijd prettig.


Naast het welbekende ABS systeem kent deze Suzuki ook systemen zoals LOW-RPM assist, en Easy Start.
Ten eerste zorgt het Easy Start systeem zorgt er voor dat jij maar één keer op de start knop hoeft te drukken, en de startmotor net zolang doordraait totdat het blok aan slaat. Ten tweede zorgt het LOW-Rpm assist er voor dat het blok niet af slaat bij weinig toeren. V-twin’s houden niet van lage toerentallen. Dan is het ook prettig als je net begonnen bent met motorrijden dat je een beetje hulp krijgt voor het optrekken vanuit stilstand. Voor de ervaren rijder zorgt dit voor een nog soepelere gasrespons.

Al met al is het veilig om te stellen dat de Suzuki SV650 een echte alleskunner is. Niet alleen goed voor in de steden, maar ook voor op de snelwegen.

Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion