|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, OHC, 45° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 83|74.4 |
Cilinder inhoud | 805 |
Comp. verhouding | 9.4:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische brandstofinjectie |
Ontsteking | 32 bit Engine Control Module (ECM) en “Idle Speed Control” (ISC) systeem |
Vermogen | 53|39|6.000 |
Max. koppel | 69 (65)|4.000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen constant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Stalen dubbel wiegframe |
Vering voor | Upsidedown telescoopvork, oliegedempers. Veerweg 140 mm. |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 105 mm. |
Remmen voor | Enkele 300 mm schijven |
Remmen achter | 180 mm trommel. |
Voorband | 130/90-16M/C 67H tubeless |
Achterband | 170/80-15M/C 77H tubeless |
Wielbasis | 1.655 |
Lengte | 2,370 |
Breedte | 920 |
Hoogte | 1,125 |
Zithoogte | 700 |
Drooggewicht | 265 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Zwart |
Beschrijving | De Intruder M800 is een echte powercruiser met een krachtig motorblok, sportieve rijeigenschappen en een bijzonder stijlvol uiterlijk. De fraaie stroomlijn sluit naadloos aan op het lage en lange dubbele wiegframe, de chromen details benadrukken het krachtige V-Twin motorblok. De strak gelijnde koplamp en het nieuwe led-achterlicht maken de cruiser compleet.
|