Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, OHC, 45° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 805 cc |
Comp. verhouding | 9.4 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 53 pk / 39 kW bij 6000 tpm |
Max. koppel | 69 Nm bij 4000 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 liter |
Topsnelheid | 160 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veerweg 140 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 105 mm |
Remmen voor | enkele 300 mm schijf |
Remmen achter | 180 mm trommelrem |
Voorband | 130/90 - 16 MC |
Achterband | 170/80 - 15 M/C |
Wielbasis | 1655 mm |
Lengte | 2370 mm |
Breedte | 920 mm |
Hoogte | 1125 mm |
Zithoogte | 700 mm |
Drooggewicht | 247 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Grijs/Geel, Zwart/Zilver |
Beschrijving | Zijn uiterlijk is totaal vernieuwend, maar nog steeds helemaal Intruder en helemaal Suzuki. De stijl van de Intruder M800 stroomt vanaf de nieuwe koplamp en upside-down voorvork, door naar de classic V-Twin motor tot aan de achterzijde naar het scherp gevormde achterspatbord.

De Intruder M800 krijgt zijn klassieke ‘hard-tail look’ die zo geliefd is, met de vering en handling van een soft-tail frame welke nodig is voor prestaties. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: DUCATI in 2000 - De MH 900E was de eerste motorfiets die exclusief op internet kon worden gekocht. Pas enkele weken in het nieuwe millennium werden er door tweeduizend verschillende kopers deze gloednieuwe, door Pierre Terblanche ontworpen, motorfiets gereserveerd. Door het succes van dit 'proefballonnetje' vestigde Ducati een deel van de strategie en marketing op het internet met Ducati.com als een apart bedrijf, waarmee Ducati als één van de eerste motorfietsmerken het belang zagen maar ook de vruchten plukten van de mogelijkheden van internet. Het Ducati Corse seizoen werd afgesloten met de alweer negende overwinning van de fabriekstitel. Dit ondanks het gedwongen vertrek van de kleine grote "King" Carl Fogarty, na een zware val gedurende de kwalificatie in de SBK World Championship op Phillip Island eind maart van dat jaar. Ducati organiseert de eerste rijschool voor vrouwen. Dit was een eerste stap in Ducati’s nieuwe toenadering tot vrouwen, gebaseerd op de specifieke eigenschappen en behoeften. 2000 was ook het jaar van een een nieuwe online verkoop aktie. Na de MH 900E and the 996R werd de Monster S4 Fogarty met een enorm succes via Ducati.com verkocht. Geheel in lijn der verwachting van Ducati’s Internet strategy. Midden juli viert het bedrijf de productie van de 100.000ste Monster sinds 1993. Een nieuw designproject wordt aan het publiek voorgelegd gedurende de Milan Fair: de Multistrada. Het bijzondere is dat Ducati de bezoekers en klanten laat meepraten over het vervolg van dit basisontwerp nog voordat het uiteindelijke design klaar is!
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken