Nieuwsbrief:

SUZUKI  HAYABUSA 1300 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs/Rood
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
suzuki - hayabusa-1300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om de nieuwste Suzuki GSX-1300R Hayabusa. Leverbaar in 3 kleurstellingen.

Inclusief 6 jaar garantie!

Een heel nieuw niveau van snelheid, kracht en prestaties.
Bij de lancering van de allereerste Hayabusa in 1999 ging er een schok door de motorwereld. De Suzuki GSX-1300R kreeg de titel van ‘snelste productiemotorfiets ter wereld’, met zijn topsnelheid van meer dan 300 km/h.
Met de komst van de Hayabusa was er ook een heel nieuwe motorcategorie ontstaan: de ultieme sportmotor. Nu introduceert Suzuki de derde generatie van de inmiddels legendarische motor.
Met de allerlaatste technische innovaties die zorgen voor meer controle en comfort, een nieuw en toch herkenbaar design en nog betere prestaties, is de nieuwe Hayabusa het ultieme voorbeeld van het vakmanschap van Suzuki.

Prestaties
Meer vermogen en koppel bij lage toerentallen en tegelijkertijd toch voldoen aan de strenge Euro 5-emissienorm. Met die opdracht ging het team van Suzuki aan de slag. De nieuwe Suzuki Hayabusa erft de 1,340cm3 vloeistofgekoelde viercilinderlijnmotor, die voor de nieuwe generatie ingrijpend onder handen is genomen.
Het resultaat is een vermogen van 140kW (190 pk) bij 9.700 toeren en een koppel van 150 Nm bij 7.000 toeren. Ondanks dat zijn voorganger met 145 kW (197 pk) krachtiger was, zijn de prestaties verbeterd en met name bij lage en middelhoge toeren. Sprintte de vorige Hayabusa in 3,4 seconden naar 100 km/h, doet de nieuwe het twee tienden sneller, in 3,2 seconden. De topsnelheid blijft al sinds 2001 gelijk: 299 km/h.
Opties en Accessoires:
Inclusief 6 jaar garantie!, 0 tot 100km/h in 3,2 seconden, Active Speed Limite, Anti-lift control (10 standen en uitschakelbaar), Bi-directional Quick Shift System (2 standen en uitschakelbaar), Easy Start syteem, Elektronische Cruise control, Engine brake control (3 standen en uitschakelbaar), Euro5-emissie, Hill Hold Control System, Launch control (drie standen), LED Achterlicht met geïntegreerde LED knipperlichten, Low RPM Assist, Motion Track Brake System Combined Brake System, Multi LED Koplamp, Nieuw TFT scherm met o.a. hellingshoek weergave, Power modes (3 standen, RAM Air Direct, Ride by Wire, Slope Dependent Control System, Traction control (10 standen en uitschakelbaar)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion