Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 950 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GLASS SPARKLE B
suzuki - gsx-s-950
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Scherp sturen en krachtig koppel, dat voel je meteen wanneer je op de Suzuki GSX-S950 stapt. Deze sportieve blikvanger deelt dezelfde indrukwekkende styling als de GSX-S1000, wat hem een echte headturner maakt.



Voorzien van een nieuw 5-inch TFT-kleurendisplay voor een moderne, heldere en intuïtieve interface. Verkrijgbaar zonder meerprijs in 35 kW-uitvoering, ideaal voor A2-rijbewijshouders. Voldoet aan de Euro 5+ emissienormen voor milieubewust rijden met behoud van krachtige prestaties. Inclusief 6 jaar garantie en 6 jaar pechhulp, zodat je altijd zorgeloos de weg op kunt.



De Suzuki GSX-S950 combineert sportiviteit, innovatie en betrouwbaarheid zoals je van Suzuki mag verwachten.

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion