Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 GT - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
.
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Fabrieksgarantie Suzuki (72): Suzuki 6 jaar Fabrieksgarantie
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Boordcomputer, Cruise control, Keyless start, LED achterlichten, LED koplampen, Smartphone integratie, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion