Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw Grijs Rood
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Sportieve prestaties en comfort voor lange afstanden
Suzuki GSX-S1000GT high-performance sport-tour machine
  • Krachtigste en lichtste sport-tour machine in zijn klasse
  • Met aluminium frame en swingarm afgeleid van de GSX‑R1000
  • Uitgebreid pakket aan assistentiesystemen, inclusief Cruise Control, Bi-directional Quickshifter, drie rijmodi en vijf standen tractiecontrole
  • Suzuki Clutch Assist & Low RPM Assist
  • Groot (6,5 inch) full colour TFT-scherm
  • Standaard smartphone connectiviteitsmodule via Suzuki mySPIN (voor navigatie, telefoonfuncties en muziek via het TFT-scherm)
  • Ruime keuze aan accessoires, o.m. geïntegreerde zijkoffers (36 liter per stuk), touringwindscherm, handvatverwarming etc.
  • Keuze uit drie stijlvolle kleurstellingen
Suzuki presenteert de nieuwe GSX-S1000GT: een Grand Tourer met de indrukwekkende prestaties en agressieve styling van de eerder dit jaar geïntroduceerde nieuwe GSX-S1000, waarmee de GT ook technische en elektronische features gemeen heeft. De nieuwkomer valt op door een scherp gelijnd en zeer gestroomlijnd front met fraai horizontaal geplaatste LED-koplampen en positieverlichting. De vormgeving zorgt tegelijk voor stabiliteit bij hoge snelheden en hoog comfort om lange afstanden moeiteloos vol te houden.

Krachtig design
De Suzuki GSX-S1000GT valt op door een compleet nieuw design. De scherpe vormgeving met een breed ogend front en een slanke achterzijde maakt direct indruk. De scherpe lijnen van de kuip in combinatie met LED-positie- en -koplampen geven deze sport-tour machine een zeer sportief voorkomen. Waarbij het windscherm door zijn vorm bijdraagt aan de aerodynamische efficiëntie en aan het rijcomfort bij hoge snelheid.

Lineaire koppelopbouw
Het 999 cc viercilinder motorblok, dat technisch gelijk is aan dat van de GSX-S1000, voldoet aan de laatste EU5-emissie-eisen. Het blinkt uit door een hoog vermogen en koppel in een breed toerengebied. De elektronisch geregelde ride-by-wire gasklepbediening en een compleet opnieuw ontworpen compact 4-2-1-uitlaatsysteem dragen bij aan een lineaire koppelopbouw over vrijwel het complete toerenbereik. Het blok produceert 106 Nm bij 9.250 t.p.m. Het piekvermogen komt op 112 kW (152 pk) bij 11.000 t.p.m.

Uitgebreid pakket assistentiesystemen
Standaard wordt de Suzuki GSX-S1000GT uitgerust met een uitgebreid elektronicapakket. Dit bestaat uit onder meer uit het Suzuki Easy Start System, ABS, Cruise Control, Low RPM Assist en de Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) met drie standen. Het Suzuki Traction Control System (STCS) heeft vijf standen en kan uitgeschakeld worden. Een Bi-directional Quickshifter – ook uitschakelbaar – maakt razendsnel op- en terugschakelen mogelijk.

Aluminium frame
Het aluminium twin-spar frame is licht en compact en zorgt voor een sportief stuurgedrag, verhoogde stabiliteit en veel rijplezier. De 43 mm Kayaba (KYB) voorvork is volledig instelbaar. De aluminium swingarm is gelijk aan die van de GSX-R1000 en zorgt voor een sublieme wegligging bij alle snelheden. De nieuwe Dunlop SPORTMAX Roadsport 2-banden en uitstekend doseerbare radiaal gemonteerde Brembo-vierzuigerremklauwen voor met 310 mm remschijven maken het tot een echte Grand Tourer.

Ontspannen zithouding
De zithoogte (810 mm) en positie van het stuur zorgen voor een ontspannen zithouding, die urenlang moeiteloos vol te houden is. De bevestiging van het stuur en de van rubber voorziene voetsteunen elimineren trillingen. De grote (19 liter) brandstoftank zorgt voor een grote actieradius.

Grote (6,5 inch) kleurendisplay en Suzuki mySPIN
De cockpit van de Suzuki GSX-S1000GT is voorzien van een nieuwe 6,5‑inch TFT-kleurendisplay met USB-contact voor het opladen van de smartphone. Met de Suzuki mySPIN-app is elke smartphone (met iOS- of Android-besturingssysteem) via Wireless LAN en Bluetooth te koppelen. De rijder kan met Suzuki mySPIN alle functies selecteren en activeren, die op het TFT-scherm worden weergegeven, met de schakelaars links op het stuur. Vanuit het basismenu met vijf keuzes (contacts, phone, maps, music en calendar) kan de rijder de benodigde functies en informatie gebruiksvriendelijk vinden. Daarnaast biedt Suzuki mySPIN de mogelijkheid om op je smartphone informatie over de gereden ritten terug te zien.

Stijlvolle Grand Tourer
De horizontale LED-koplamp met positieverlichting geeft de Suzuki GSX‑S1000GT een uniek en herkenbaar gezicht. Richtingaanwijzers, achterlicht en remlicht zijn eveneens voorzien van LED-technologie. De optionele zijkoffers in kleur sluiten mooi aan bij het scherpe design van de Grand Tourer. Er is keuze uit drie stijlvolle kleuren voor de GSX-S1000GT: Metallic Triton Blue, Metallic Reflective Blue en Glass Sparkle Black. 

Bovendien wordt elke nieuwe Suzuki geleverd met 6 jaar garantie, gratis mobiliteits service binnen de garantie periode en is er de optie op Suzuki Finance financieringen, en speciaal voor de Suzuki rijders is er de Suzuki Motorverzekering!



 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1925 - De eerste eencilinder was de 250cc-R 39 uit 1925. De BMW eencilinders, die volgens hetzelfde principe en dus ook met de (te) zware frames werden gebouwd, werden juist erg duur in verhouding met de concurrentie. De R 39 kende dan ook geen lange levensduur.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

ADV 350
C 72
CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 HORNET SP
CB 1000 HORNET
CB 1000 R
CB 1000 S
CB 1100 EX ABS
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 200
CB 250
CB 300 R
CB 350 F
CB 360
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 HORNET
CB 500 X
CB 500
CB 550
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R ECT
CB 650 R
CB 650
CB 750 HORNET
CB 750
CBF 1000
CBF 125
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CL 500
CMX 1100 REBEL T MT
CMX 1100 REBEL
CMX 500
CR 250 R
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ES
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 125
CRF 250
CRF 300
CRF 450
CRF 50 F
CTX 1300
CTX 700
CX 500
CX 650
DAX 125
EM 1 E
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 VALKYRIE
FJS 400 SILVER WING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
GB 350 S
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING BAGGER DCT
GL 1800 GOLDWING
MONKEY Z 125
MSX 125
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NHX 110 LEAD
NRX 1800 RUNE
NSS 125 FORZA
NSS 125
NSS 300 FORZA
NSS 350 FORZA
NSS 750 FORZA
NT 1100 DCT
NT 1100
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 500
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125 CBS
PCX 125
PCX 150
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 125
SH 150
SH 300
SH 350I
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 125 DAX
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
TRIKE
VF 1000
VF 500
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 750 R
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
WW 125
WW 150
X-ADV
XBR 500
XL 1000 V VARADERO
XL 600
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XL 750 TRANSALP
XLV 650
XLV 750 R
ZIJSPAN
© 2000 - 2025 Motoroccasion