Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1300 HAYABUSA - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT STEEL GREEN
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR

Suzuki Hayabusa GSX-1300R


De legendarische Suzuki Hayabusa is terug, sneller en geavanceerder dan ooit, klaar om zijn dominante positie in de sportklasse te behouden. Uitgerust met Launch Control, Motion Track Traction Control, Anti-lift Control en Motion Track Brake System. Herkenbaar aan de digitale cockpit met TFT-scherm en voorzien van het Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-a).

De Suzuki Hayabusa GSX-1300R is in 2025 leverbaar in de kleuren:
- Glass Sparkle Black/Metallic Mat Titanium Silver
- Metallic Mystic Silver/Pearl Vigor Blue
- Metallic Mat Steel Green/Glass Sparkle Black

Inclusief 6 jaar garantie en 6 jaar pechhulp.

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion