Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1000 - 2011

€ 8.450,- € 9.250,-
Garantie: Nee
22449 Km
BLAUW
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
suzuki - gsx-r-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 299 km/u
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1

Suzuki GSX R 1000


- Kenteken: MZ-LP-02
- Merk: Suzuki
- Model: Sport
- Tellerstand: 22449 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: T717
- Vermogen: 136 kW / 185pk
- Ledig gewicht: 192 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Sportuitlaat (zonder e-keur)
- Windscherm

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Led achterlicht
- RVS Remslangen
- Stuurdemper

Overige

- Korte kentekenplaathouder
- Originele onderdelen aanwezig
- Quickshifter
- Seatcover in kleur


zeer nette GSXR1000
voorzien van yoshimura uitlaat (met uitneembare db killer)
duozit en stepjes ook aanwezig.

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Originele onderdelen aanwezig, Quickshifter, RVS Remslangen, Seatcover in kleur, Sportuitlaat (zonder e-keur), Stuurdemper, Windscherm, Alarm, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion