Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC MAT BL
suzuki - gsx-8s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 72 maanden

De Suzuki GSX-8S is klaar voor actie, dat verklapt zijn agressieve mass-forward houding. De trendsettende vormgeving van de GSX-8S luidt een nieuw tijdperk in van functionele streetfighter-schoonheid. De strakke, pure lijnen van de voor-en achterzijde contrasteren sterk met de gespierde massa van zijn torso.

Het ontwerp krijgt nog meer karakter dankzij het slanke motorblok, het frame en de drie stoere kleurstellingen. Suzuki’s nieuwe 776cc DOHC vierkleps paralleltwin biedt een prachtige balans tussen een soepele, controleerbare vermogensafgifte vanuit lage toerentallen en het plezierige gevoel van een motorfiets die graag in de toeren klimt. De 270°-krukasconfiguratie staat garant voor een soepel rijgedrag met een overvloed aan koppel en positieve tractie in combinatie met een prettige roffel. Het motorkarakter en de sound is vergelijkbaar met die van een V-twin.

De nieuwe GSX-8S beschikt over een in dit segment ongeëvenaarde uitrusting. Suzuki rust de nieuwe naked streetfighter standaard uit met onder meer een 5-inch TFT-display met mogelijkheid voor pop-upwaarschuwingen, drie rijmodi, een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket, een up & down quickshifter en een lichtgewicht aluminium swingarm die exclusief voor de GSX-8S is ontworpen met het oog op straatgebruik.

De unieke framegeometrie maakt het mogelijk om jouw heupen verder naar voren te positioneren, zodat de berijder zijn of haar lichaamsgewicht gemakkelijker naar voren kan brengen. Dit maakt de GSX-8S nog gemakkelijker te controleren en zo kan je hem nog beter door scherpe bochten heen sturen. De nieuwe GSX-8S is klaar om jouw wereld te veranderen. Ontdek zijn potentieel en geniet van elke tocht.

Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion