Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8R - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
.
Vermogen:
61 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Fabrieksgarantie Suzuki (72): Suzuki 6 jaar Fabrieksgarantie

Incl. Sport Pack t.w.v. E 929.- : Luxe buddy en Duo Seat Cover, Smoke windscreen, Frame Sliders, Korte kentekenplaat houder, Tankpad en Bobbins. (prijs excl. montage)
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, LED achterlichten, LED koplampen, Sport Pack, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Bakker
Noordveenkanaal ZZ 12
Nieuw Weerdinge
Plan de route
0591-521279
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion