Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 650 F - 2009

Garantie: Ja
17191 Km
Zwart/Grijs
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
* Motor in mooie staat.
* BOVAG garantie.
* NU motor rijden, Gespreid betalen mogelijk, gespreid betalen is een financiering*
* 10 dagen gratis All Riskverzekering **
* Proefrit mogelijk, bij voorkeur op afspraak, Whatsapp voor afspraak 06-52344003.
* Prijs gebaseerd op geen inruil, inruil mogelijk.
* Reserveren van motor zonder aanbetaling niet mogelijk.



Welkom bij Nijzing Motoren uit Emmen.
Naast deze motor hebben wij ruim 60 occasions, goed onderhouden en scherp geprijsd, tevens zijn we BOVAG lid.
Wij zijn te bereiken op tel: 0591-677067  Whatsapp  06-52344003 of mail naar info@nijzingmotoren.nl
Opening `s tijden:

Dinsdag t/m vrijdag : 09.30 - 17.30 uur.
Zaterdag : 09.30 - 16.00 uur.
Donderdag avond : Op afspraak.
           

Graag tot ziens aan de Jacob Le Mairestraat 257 in Emmen!
*Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop op zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertenties kunnen geen rechten ontleend worden.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Nijzing Motoren Emmen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion