Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 600 F - 1992

Garantie: Ja
57961 Km
Blauw
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki GSX 600 F

Prijs: €890,-

Te koop aangeboden wordt deze suzuki GSX 600 F uit 1992.
De motor heeft voor de verkoop een algehele technische check-up gehad een onderhoudsbeurt.

Bouwjaar: 1992
Km stand: 57961  
Type motor: sport
Aantal cilinders: 4-lijn
Cilinderinhoud: 599
Aantal PK: 80
Aantal KW: 59
Gewicht rijklaar: 212KG
Tankinhoud: 20L
Transmissie: handgeschakeld
Versnellingen: 6
Toevoersysteem: carburateur
Koeling: olie
Kleur: blauw
Aantal eigenaren: 6
Origineel Nederlands: nee
Garantie: nee
Aantal sleutels: 2

Alle aangeboden motoren staan geheel rijklaar. Hierdoor kan er tijdens de afspraak voor een bezichtiging ook een proefrit worden gemaakt en bij aankoop direct mee zonder wachttijd. Het is belangrijk om een geldig rijbewijs mee te nemen.

De advertenties van de aangeboden motoren zijn met zorg samengesteld, bij eventuele onjuistheden kunnen er geen rechten worden ontleend.

Om teleurstellingen te voorkomen werkt Sjoerdsma Motorcycles uitsluitend op afspraak.

Sjoerdsma Motorcycles
Hazelaarstraat 162
2563VP Den Haag
Tel/Whatsapp: 0614227849
E-mail: info@sjoerdsmamotorcycles.nl
Website
www.sjoerdsmamotorcycles.nl/






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Sjoerdsma Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion