Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nette Suzuki GSR600.
Deze Suzuki is van 2009 en heeft 31.430km op de teller.
Deze motorfiets is voorzien van de volgende accessoires;
- Yoshimura uitlaten
- Puig windscherm
- Achterdrager
- Gespreid betalen via NU Motorrijden is bij ons mogelijk!
- _____________________________________________________________________________________________
Kijk voor deze motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.
Zuurbier Motoren en Scooters is onder andere officieel dealer van CFMOTO, Sherco, Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, en Yadea. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan nieuwe en gebruikte motorfietsen en scooters.
Wij bezorgen door het hele land!
_____________________________________________________________________________________________
Zuurbier Motoren en Scooters
Dorpsstraat 20
5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
Tel: 0418-561791
WhatsApp: 06-51725353 (geen telefoon)
Mail: info@zuurbiermotoren.nl
_____________________________________________________________________________________________
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:00 tot 18:00
Woensdag: 09:00 tot 18:00
Donderdag: 09:00 tot 18:00
Vrijdag: 09:00 tot 20:00
Zaterdag: 09:00 tot 16:00
Zondag: gesloten
Opties en Accessoires: Achterdrager, Uitlaatdempers, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 98 (34)|72 (25)|12000 |
Max. koppel | 64.7|9600 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.5 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Deltabox |
Vering voor | Conventionele telescopische voorvork 43 mm, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2090 |
Breedte | 775 |
Hoogte | 1075 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 213 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Zwart, Metallic grijs, Wit |
Beschrijving | Suzuki zette in 2006 de trend met de introductie van de nieuwe GSR, het 600cc broertje van de nieuwe B-King. Een perfecte combinatie tussen Europese styling en technologisch hoogstaande Japanse techniek: Modern art meets race technology.
De GSR, een hoog vermogende, totaal vernieuwende sports-naked met een originele, innovatieve styling en een ongeëvenaard rijcomfort. Technologisch en qua afwerking de meest geavanceerde motorfiets in zijn klasse, het product van het trendsettende Suzuki. |
| Dealerschappen: CFMOTO, NIU, PEUGEOT, SHERCO, SUPER SOCO, SYM, YADEA |
 | Bruchem (Zaltbommel), Gelderland |
 | 0418-561791 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken