|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC viercilinder in lijn |
Boring x slag | 79|64 |
Cilinder inhoud | 1255 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 98|72|7500 |
Max. koppel | 108|3700 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping 4-voudig instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/60 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1480 |
Lengte | 2130 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1225 |
Zithoogte | 790/810 |
Drooggewicht | 229 |
Leverbare kleuren | Blauw/Grijs, Zwart, Rood, Grijs |
Beschrijving | Wereldwijd een grote schare fans verworven dankzij de unieke combinatie van prestaties, styling en value for money. In twee uitvoeringen, met of zonder stuurkuip. Beide standaard leverbaar met ABS.
Een combinatie van zwaargewichtprestaties en hoogwaardige technologie. Deze evenwichtige combinatie van vermogen, styling en technologie is het resultaat van de inspanningen van een team, van toegewijde Suzuki-engineers, welke een motorfiets hebben ontwikkeld met als uitgangspunt: Total Balance. |