Nieuwsbrief:

SUZUKI  DR-Z 4 S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Geel
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
suzuki - dr-z-4-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De DR-Z4S Dual Sports-motor is de jongste aanwinst in Suzuki’s Adventure Sport-segment. Speels als een jonge hond, wendbaar als een crossmotor en vol karakter. Of je nu door de stad rijdt of over bospaden of door open terrein. Het moderne eencilinder motorblok van 398 cc is gerijpt in de cross en verder gefinetuned voor nog meer plezier, zowel op de weg als off-road. De nieuwe DR-Z4S kan elke uitdaging aan en daagt je uit!
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, OOK VOOR A2 RIJBEWIJS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion