Nieuwsbrief:

SUZUKI  BURGMAN AN 650 - 2009

49303 Km
Zwart
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het is moeilijk om aan een maxi-scooter te denken die populairder is dan de Burgman 650. Het 2009 modeljaar is het zoveelste bewijs dat Suzuki bloedserieus is als het gaat om het bouwen van dergelijke tweewielers en in staat is om premium machines te leveren zonder op de kosten te besparen. De Burgman 650 mengt praktisch met een stijlvol ontwerp en doet zeker niet onder voor een "gewone" motorfiets.
Opties en Accessoires:
Middenbok, Verhoogde ruit, Windscherm, Een ander windscherm met spoiler maken deze motorscooter compleet. De grote ruimte onder de seat is zeer handig voor extra bagage en met de verstelbare rugsteun is de zithouding ook nog eens aan te passen aan uw eigen wensen..




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Abco Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion