Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 200 BURGMAN - 2014

30856 Km
Pearl Wit
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Super praktisch! 
In de stad, naar het strand, achterop de Camper. Mee in de Caravan.

Erg zuinig! En voldoende ruimte onder de buddy.
 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion