Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SUPER METEOR 650 - 2023

2438 Km
Zwart
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11326
Royal Enfield Super Meteor 650 (2023) met slechts 2400 kilometer op de teller. Deze krachtige en stijlvolle cruiser combineert klassieke charme met moderne technologie. Uitgerust met een 650cc paralleltwin motor, biedt hij een soepele rijervaring en voldoende vermogen voor zowel stadsverkeer als lange ritten. Het model is voorzien van premium afwerking, comfortabele ergonomie en een tijdloos design. Ideaal voor zowel beginnende als ervaren motorrijders. Altijd goed onderhouden, deze motor verkeert in uitstekende staat en is klaar voor vele avonturen. Grijp deze kans om een bijna nieuwe motor te bezitten zonder de nieuwprijs te betalen!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion