Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SCRAM 411 - 2023

Garantie: Ja
2903 Km
BLAZING RED
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

Mooie jonggebruikte Royal Enfield Scram 411 in de fantastische kleur Blazing Red. Met maar liefst 29 km op de teller, is deze nog maar net ingereden Scram klaar om los te gaan. Motor wordt compleet geleverd met restfabrieks garantie van circa 2 jaar en alle sleutels met boekjes. Op deze motor is de BTW ook aftrekbaar, dus dat kan zakelijk nog meer voordelen opleveren. Daarnaast kan je aan aan extra's terug vinden:

- alluminium zijkofferset
- handkappen

Royal Enfield introduceert de compleet nieuwe Scram 411 een toegankelijke en
beheersbare street scrambler met het hart van een adventure motorfiets. Gebouwd
op het bewezen LS-410 motorblok van Royal Enfield en een Harris Performance
frame, combineert de Scram 411 pittige beheersbaarheid voor het drukke
stadsverkeer, met betrouwbare capaciteiten voor wat ruigere wegen.

De Scram 411 is een nieuwe soort model dat het authentieke scrambler gevoel
oproept, met een sterk avontuurlijk DNA ingebouwd. Het is een motorfiets dat zeer
speels en wendbaar is in een stedelijke omgeving, en net zo goed een capabele multi-tasker is, klaar voor wat hij dan ook maar tegenkomt onderweg.

De Royal Enfield Scram 411 wordt aangedreven door het bewezen 411cc, 4-takt
benzine injectie, SOHC, luchtgekoelde 1-cilinder motorblok. Dit motorblok levert een
maximaal vermogen van 24,3pk bij 6.500tpm en een maximaal koppel van 32Nm bij
4.0004.500tpm. Wat zorgt voor een zeer soepele vermogensafgifte en veel koppel in
het lage toerengebied, wat de algehele prestaties naar boven haalt. Deze motorfiets is
geschikt voor lange stedelijke woonwerk routes met minimaal schakelen en is zeer
beheersbaar op slecht wegdek en zelfs bij off-road gebruik.


De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion