Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HNTR 350 - 2024

Garantie: Ja
845 Km
REBEL BLACK
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Mooie jonggebruikte Royal Enfield HNTR 350. Met maar liefst 844 km op de teller, is deze nog maar net ingereden HNTR en klaar om los te gaan. Motor wordt compleet geleverd met restfabrieks garantie van circa 2.5 jaar en alles sleutels met boekjes. Op deze motor is de BTW ook aftrekbaar, dus dat kan zakelijk nog meer voordelen opleveren.

Loop naar de Hunter 350 en je zult meteen op deze leuke, tactiele motorfiets willen springen waarop old-school gepaard gaat met eigentijdse vibes. Start hem, en je wordt begroet door een aantrekkelijke grom dat verandert in een plezierige roffel wanneer je wegrijdt. Slalom door drukke straten dankzij de compacte geometrie, de soepele besturing en de betrouwbare remmen. Neem deze nieuwe roadster mee buiten de stad en hij glijdt soepel over rechte wegen, met zijn brede wielen en tubeless banden. Stuur vervolgens over bochtige wegen en laat je zintuigen prikkelen door het stevige, ultra-responsieve frame en de 350cc-motor met een overvloed aan koppel.

Royal Enfield, wereldleider in het segment van de middelgrote (250cc-750cc)
motorfietsen, heeft vandaag de nieuwe Hunter 350 geintroduceerd, een ‘dubbele
espresso op twee wielen’ in de motorwereld. De nieuwe Hunter 350 is ontwikkeld en
ontworpen om door drukke steden te manoeuvreren. De vernieuwde roadster met het
typische Royal Enfield-karakter heeft een vorm gekregen met een stijlvolle, compacte
maar toch krachtige geometrie. En dus rijd je met hetzelfde gemak door het drukke
stadsverkeer maar ook op rustigere wegen en in buitengebieden.

Gezien de verschuiving in de motorwereld, die van een ingewikkelde en complexe
benadering overgaat naar een functionele en simplistische aanpak waar
vindingrijkheid in het ontwerp en zelfexpressie hoog in het vaandel staan, heeft Royal Enfield zichzelf tot doel gesteld een stadsmotorfiets te bouwen die perfect past in de coolste buurten van de wereld – van Mumbai tot Bangkok en van New York tot Amsterdam. Een motorfiets die verfrissend nieuw, maar tegelijkertijd cool is vanwege zijn old school-karakter, en niets verloren heeft van het kenmerkende DNA van Royal Enfield. Hoewel het enige tijd kostte om hem te uit te werken, is de Hunter 350 de perfecte mix geworden – een ongelofelijk plezierige, krachtige motorfiets in retro- metro-stijl, die alle sensaties van het pure motorrijden bevat en deze presenteert met een stijlvolle, stadsvriendelijke dosis opwinding.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion