Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Groen
Vermogen:
Teller:
0 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Royal Enfield Classic 350 Goan Classic is een speciale uitvoering van de populaire Classic 350, met unieke details die ge
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lowlands Biker Store
Katwolderweg 3
Zwolle
Plan de route
038 4211701
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion