Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
HALCYON BLACK
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
UITVOORRAAD LEVERBAAR DE ROYAL ENFIELD CLASSIC 350 ABS HALCYON ZWART!!!! NU RIJKLAAR INCLUSIES 3 JAAR GARANTIE EN RSA DOOR HEEL EUROPA VOOR MAAR € 6449,-!!!

De nieuwe Classic 350 geeft vorm aan de tradities en het vakmanschap uit vervlogen tijden, met een compleet nieuwe motor op het vertrouwde J-platform. De lucht-olie gekoelde 1- cilinder 4-takt 349cc motorblok met een vermogen van 20,2pk bij 6.100tpm en 27Nm koppel bij 4.000tpm zorgt voor de unieke Royal Enfield ‘hartslag’. Met een balans as voor een zijdezachte loop door het hele toerengebied, een licht te bedienen koppeling en de optimaal geprogrammeerde benzine-injectie voor de soepelste en meest geraffineerde rijervaring.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion