Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BULLET 350 - 2025

Nieuw
Standard Black en Standard Maroon
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een motorfiets die motorrijden veranderde.
De geschiedenis van de Royal Enfield Bullet glanst net zo helder als zijn iconische gouden krijtstrepen. De Bullet debuteerde in 1932 op de pagina's van het tijdschrift The Motor Cycle. In 1948 kwam hij naar de Colmore Cup met een revolutionaire uitvinding die motorrijden voor altijd veranderde: de swingarmvering. Royal Enfield won er in 1952 de allereerste Schotse Six Days Trial mee, met de legendarische Johnny Brittain als rijder. Daarna veroverde hij de meest onstuimige terreinen tijdens proefritten in heel Europa.

Onveranderd door de tijd
Verhalen over de heldhaftigheid van de Bullet vonden hun weg van de Schotse hooglanden en het Italiaanse platteland helemaal tot aan de besneeuwde bergen van Kasjmir. Het Indiase leger bereidde zich voor op oorlog en had een machine nodig die zelfs de meest ontoegankelijke landschappen aankon. In de jaren 1950 werd een order geplaatst voor 500 Royal Enfield Bullets en de rest is geschiedenis. In de volgende zes decennia werd de basis van de Bullet verlegd naar India, waar hij een geliefde bondgenoot werd voor zowel soldaten als burgers en van alles meemaakte, van oorlogen tot bruiloften. In 2023 arriveert de Bullet 350 in Europa met een verbeterde motor en een ongewijzigde ziel.
 

De Royal Enfield Bullet 350 is leverbaar in 3 kleuren

Beschikbare kleuren:
Standard Black ( € 6.499,-)
Black Gold ( € 6.599,-)
Standard Maroon ( € 6.499,-)


Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Bullet 350
Kleur Zwart en Maroon
Segment Retro
Cilinderinhoud 349 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs 
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.199,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 6.499,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
© 2000 - 2025 Motoroccasion