Nieuwsbrief:

RIEJU  MR 250 RACING - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
GROEN ZWART
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Wij hebben een Rieju MR 250 Racing omgebouwt tot crosser 
- Simpele stuur bediening 
- Dunlop Geomax Banden 
- Cross nummerschild 
- Excel wielen 
- KYB Vering 

Wilt u nou ook een kwalitatief goede crosser met uitstekende prestaties, voor een goede prijs sla dan uw slag.
Deze 250 2takt doet niets onder alle andere merken. A kwaliteit afgemonteerd.


€8200.- Rijklaar inclusief BTW NORMALE PRIJS €9900.-

2 Jaar fabrieksgarantie
B.T.W. motor (aftrekbaar voor ondernemers)
Inruil mogelijk
Wilt u meer informatie neem dan contact op met : 06-55533983 of 0314-631080

Motor

  • Motor                            2-takt Eencilinder, vloeistofgekoeld
  • Cilinder inhoud           249,5 cc
  • Boring x slag                72 x 72 mm
  • Starter                           Kickstarter (nieuwe hendel) en elektrisch
  • Ontsteking                    Elektronisch – Euro5
  • Versnellingsbak          6 versnellingen versnellingsbak met voetbediening
  • Carburateur                 KehinPWK38
  • Koppeling                    Multidisc in oliebad. Magura koppelingspomp
  • Inlaat systeem            Directe membraanklep VForce 4
  • Uitlaat                          Oxa

Chassis

  • Frame                          Middenframe in chroom-moly-stalen frame
  • Subframe                    Aluminium
  • Achterbrug                 Aluminium en koppelingssysteem
  • Voorvork                    KYB ø48 mm, AOS-systeem, gesloten cartridge
  • Schokdemper            Schokdemper met gastank KYB
  • Stuur                           Neken Variabele diameter
  • Bodywork                   Onbreekbaar kunststof

Wielen

  • Velg – band                Voorzijde: Excel 1.6 x21 – 90/90 – 21 M/C 54R Michelin Enduro Medium F TT
  • Velg – band                Achter: Excel 2,15 x 18 – 140/80 – 18 70R Michelin Enduro Medium R TT
  • Type velg                   Excel velg, aluminium gestraald

Remmen 

  • Voor rem                    Nissin Remklauw voor; NG Schijf Ø260 mm
  • Achterrem                  Nissin Remklauw achter; NG Schijf Ø220 mm

Dimensies 

  • Dimensies                 Lengte x breedte x hoogte: 2145 x 810 x 1235 mm
  • Wielbasis                   1.480mm
  • Brandstof                  9,8 L
  • Droog gewicht          105 kg
  • Buddyhoogte            950 mm

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Overveld Parts
Dorpsstraat 36
Halle
Plan de route
0314-631080
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion