Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HELE FRISSE PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
- Super mooie frisse blauwe kleur
- ABS
- ASR
- Akrapovic demper
- Donker ruitje
- Veel opbergruimte
- Voetrem
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Een cilinder, 4-takt, vloeistof gekoeld |
Boring x slag | 94|71 |
Cilinder inhoud | 493 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4-kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 40.1|29.5|7250 |
Max. koppel | 45.5|5250 |
Koppeling | Droge automatische centrifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Continu variabele transmissie CVT met koppelservo |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Dubbele motorsteun van hoogwaardige stalen buizen |
Vering voor | Vierzijdig - slag: 85 mm. Elektrohydraulische inrichting voor de vergrendeling van de ophangingen |
Vering achter | Hydraulische dubbele demper afstelbaar in voorbelasting veer op 4 standen - slag: 108 mm |
Remmen voor | Dubbele schijf Ř 258 mm |
Remmen achter | Schijf Ř 240 mm |
Voorband | Tubeless 110/70-13” |
Achterband | Tubeless 140/70-14” |
Wielbasis | 1550 |
Lengte | 2205 |
Breedte | 775 |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Om het verkeer met unieke strijdbaarheid het hoofd te bieden is er nu de Piaggio MP3 Sport, in de kleuren mat lichtgrijs of mat zwart met glanzend zwarte afwerkingen, diamantvormige wielvelgen en zwart zadel met dubbel materiaal.
De Sport-uitvoering van de nieuwe Piaggio MP3 500 wordt gekenmerkt door een speciaal voor hem bedoeld kleurengamma, de glanzend zwarte afwerking van verschillende onderdelen, het zadel in zwart dubbel materiaal, de diamantvormige wielvelgen en de achteruitkijkspiegels met een vloeiende vorm. |
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 06-25457013 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken