Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 310 HPE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Grigio Mercurio
piaggio - mp3-310-hpe
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Piaggio Mp3 310 Sport HPE Grigio Mercurio 2025 0km Uit voorraad leverbaar!
  • ABS/Tractioncontol
  • Rijden met Rijbewijs B (behaald voor 18 jan 2013)
  • Krachtige motor met 19,4 KW 
  • een royaal TFT-kleurenscherm dat belangrijke rit- en statusinformatie weergeeft
  • Piaggio MIA, dat standaard wordt geleverd, verbindt je smartphone met de scooter via Bluetooth voor handige controle over oproepen, berichten, muziek en navigatiefuncties.
  • Het enige wat je nodig hebt om ermee te rijden is een rijbewijs B*.
    (* Rijbewijs B mits behaald voor 19 januari 2013.)
  • Direct rijden!
  • Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 2 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Comfort zadel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion