€ 7.499,- Garantie: Ja Nieuw Diverse |
Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- Piaggio Beverly 400HPE leverbaar in de kleuren: Blue/ Grigio/ Bianco voor €7.399,-- rijklaar
- Piaggio Beverly S 400HPE leverbaar in de kleuren: Arancio/ Argento/ Mat zwart voor € 7.499,-- rijklaar
De 1000km beurt bieden wij aan voor €60,-- exclusief materiaal
KRACHTIGER MAAR NOG NET ZO WENDBAAR ALS VOORHEEN
De scooter die de geschiedenis van de stedelijke mobiliteit schreef vernieuwt zich maar behoudt alle elegantie en charme die het tot een van de meest gekozen en bewonderde producten hebben gemaakt. De nieuwe Beverly is krachtiger maar nog net zo wendbaar als voorheen en combineert als echte cross-over de dynamiciteit van een hoge wielen scooter met de prestaties van een grote GT. Een nieuw motorfiets-achtig chassis met de nieuwe Piaggio hpe euro 5-motoren van 300 en 400 cc. Nieuwe technologie: keyless-systeem, digitaal dashboard, full led-verlichting en geavanceerde connectiviteit.
Piaggio Beverly
Vanwege zijn onmiskenbare elegantie was Beverly onmiddellijk een hit om in de loop der jaren een van de best verkopende scooters in Italië te worden. Vandaag is de Beverly volledig vernieuwd en doorontwikkeld tot een heuse cross-over. Een scooter die de grenzen van zijn categorie overschrijdt en de veelzijdigheid, dynamische kwaliteiten en wegligging van een voertuig met hoge wielen combineert met de uitbundige prestaties en het comfort van een luxe GT.
De nieuwe Piaggio Beverly is in elke situatie op zijn gemak, in het dagelijkse woon- en werkverkeer in de stad - ideaal voor zijn wendbaarheid en behendigheid- of tijdens middellange en lange toertochten met passagier, waar hij zijn stabiliteit, kracht en rijcomfort van het hoogste niveau kan laten zien.
Het nieuwe ontwerp is uitgesproken sportief, de frontpartij is helemaal opnieuw ontworpen, terwijl aan de zijkanten de zachte vormen van de vorige modellen plaats maken voor strakke en gespierde lijnen die uitlopen naar een meer gestroomlijnde en omhoog gerichte achterkant. In het midden van het nieuwe stuur pronkt de nieuwe LED-koplamp.
De LED-technologie werd ook gebruikt voor de richtingaanwijzers en positielichten die aan de zijkanten de randen van het schild aftekenen tot een lichtgevende "signatuur" om de nieuwe Beverly ook overdag onmiddellijk herkenbaar te maken.
Piaggio Beverly
Het eindstuk aan de achterkant heeft een origineel taps toelopend profiel dat doorloopt tot het midden van de LED-achterlichtunit. De nieuwe, van de motorfietsen afgeleide kentekenplaathouder op het wiel draagt bij aan de extreem slanke en geraffineerde achterkant van de nieuwe Beverly. Nieuw zijn ook de sportieve wielen, met zeven dubbele spaken, en het rijk afgewerkte zadel met dubbele bekleding en dubbele stiksels.
Op de nieuwe Piaggio Beverly debuteren twee nieuwe en krachtige Euro 5-motoren van de hpe-familie - High Performance Engine - van 300 en 400 cc. Beide krachtbronnen - 4-takt ééncilindermotoren met 4 kleppen, vloeistofkoeling en elektronische injectie - zijn het resultaat van de ervaring van het onderzoeks- en ontwikkelingscentrum van de Piaggio-groep die betere prestaties en betere rijeigenschappen zocht, met minder brandstofverbruik en een lagere geluidsproductie.
De 300 hpe-motor is met 19 kW (25,8 pk) bij 8000 tpm 23% krachtiger dan de voorgaande Piaggio Beverly S
versie met dezelfde cilinderinhoud, terwijl het maximumkoppel van 26 Nm bij 6250 tpm met 15% is toegenomen. De 400 hpe-motor vervangt de eerdere 350-unit. Het verschil beperkt zich niet tot de simpele toename van de cilinderinhoud: uitgaande van een al bijzonder efficiënte motor, hebben de ingenieurs van Piaggio het mechanische en thermodynamische rendement nog verder weten te verbeteren en ook de toch al uiterst lage trillings- en geluidsniveaus nog verder verlaagd. Het resultaat is een vermogen van 26 kW (35,4 pk) bij 7500 tpm en een maximumkoppel van 37,7 Nm bij 5500 tpm. Op de weg betekent dit hoge prestaties en comfortabele lange versnellingen.
Deze twee extreem moderne en krachtige krachtbronnen worden gemonteerd op een zeer effectief en geavanceerd chassis. Het dubbel wiegframe van hoogwaardige stalen buizen en geperst plaatstaal heeft aan de voorkant een nieuwe Showa-vork met poten van Ø 35 mm, en aan de achterkant een nieuw paar dubbelwerkende Showa-schokdempers met spiraalveer met in 5 standen regelbare veervoorspanning. Dankzij deze van de motorfietsen afgeleide draagconstructie en de grote wielen met lichtmetalen velgen (16" vóór en 14" achter) biedt de nieuwe Beverly veel rijcomfort en een met een motorfiets vergelijkbare wegligging met behoud van zijn grote behendigheid en wendbaarheid. De 400 hpe-versie heeft ook bredere banden (120/70 in plaats van 110/70 aan de voorkant, en 150/70 in plaats van 140/70 aan de achterkant), voor betere stabiliteit bij hoge snelheden. De 400 hpe-versie onderscheidt zich ook door de dubbele uitlaat en de standaard frontkuip.
Ook de technologische uitrusting van de Piaggio Beverly is verbeterd, met het keyless-systeem voor het inschakelen zonder gebruik van de traditionele sleutel om het starten, openen van het zadel en de brandstofklep en het inschakelen van het stuurslot te vergemakkelijken. U doet dit nu allemaal met de afstandsbediening in uw broekzak. In het midden van de "commandobrug" ziet u een gloednieuw en volledig digitaal LCD-dashboard van 5,5" met aan de zijkanten ervan, op het stuur, de nieuwe ergonomisch volledig herziene bedieningsknoppen. Op de 400 hpe-versie wordt de uitrusting standaard gecompleteerd door het PIAGGIO MIA-connectiviteitssysteem, waarmee u uw smartphone via Bluetooth met het elektronische systeem van de Beverly verbindt en dat exclusieve functies biedt voor een nog bevredigender en leukere rijervaring.
Piaggio Beverly S
De nieuwe Piaggio Beverly herbergt twee sterk uiteenlopende zielen: aan de ene kant de elegante en verfijnde inborst van de Beverly, en aan de andere kant de pittige en sportieve persoonlijkheid van de Beverly S.
De Piaggio Beverly komt met een gamma van elegante en glanzende kleuren, zoals Bianco Luna (wit) en de twee nieuwe kleuren Blu Oxigen (blauw) en Grigio Cloud (grijs) Deze kleuren worden gecombineerd met afwerkingen in lichte, warme en uitnodigende metallic tinten, een donkerbruin zadel en lichtgrijze velgen.
U herkent de Piaggio Beverly S vooral aan de sportieve matte grafietgrijze afwerkingen. Er zijn drie speciale kleurvarianten: Argento Cometa (zilver) en Nero Tempesta (zwart), beide mat, en het originele, futuristische glanzende Arancio Sunset (oranje). De S-versie heeft een nieuw zwart zadel van twee materialen en donkergrijze wielen.
LET OP DE MAANDEN: NOVEMBER, DECEMBER, JANUARI, FEBRUARI HEBBEN WIJ GEEN KOOPAVOND
Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.
Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.
Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.
Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.
Voor meer informatie belt u 030-6622646
Onze openingstijden zijn:
- Maandag GESLOTEN
- Dinsdag van 09:00 - 18:00uur
- Woensdag van 09:00 - 18:00uur
- Donderdag van 09:00 - 18:00uur
- Donderdag koopavond tot 21:00uur van Maart t/m Oktober
- Vrijdag van 09:00 - 18:00uur
- Zaterdag van 09:00 - 16:00uur
Met vriendelijke groet,
Pels Motoren
Gessel 1
3454MZ De Meern Utrecht
Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli
www.pelsmotoren.nl
De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.