Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS 400 RXR - 2017

Garantie: Ja
28365 Km
Mat Black
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
peugeot - metropolis-400-rxr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Degelijke Peugeot Metropolis 400 RX-R met ABS
Deze Metropolis is van 2017 en heeft 28.365km op de teller staan.
Deze Metropolis heeft geen valschade, de lak is wel iets verweerd.

Deze motor is voorzien van de volgende accessoires;
- Topkoffer
- RAM Mount
- Handkappen

Deze Peugeot Metropolis is te besturen met een B-rijbewijs (mits behaald voor 19 januari 2013)!

  • _____________________________________________________________________________________________

    Kijk voor deze prachtige motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.

    Zuurbier Motoren en Scooters is officieel dealer van Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, Yadea en AGM. Wij hebben een uitgebreid assortiment gebruikte en nieuwe scooters en gebruikte motorfietsen.

    Wij bezorgen door het hele land!

    _____________________________________________________________________________________________

    Zuurbier Motoren en Scooters
    Dorpsstraat 20
    5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
    Tel: 0418-561791
    WhatsApp: 06-51725353
    Mail: info@zuurbiermotoren.nl


    _____________________________________________________________________________________________

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09:00 tot 18:00
    Woensdag: 09:00 tot 18:00
    Donderdag: 09:00 tot 18:00
    Vrijdag: 09:00 tot 20:00
    Zaterdag: 09:00 tot 16:00
    Zondag: gesloten




     
     
     

Opties en Accessoires:
Handkappen, RAM Mount, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Zuurbier Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion