Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO STR - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
ROOD
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SEIEMMEZZO STR is de motorfiets voor alle liefhebbers van Naked bikes. Geboren uit de historische kracht van het merk Moto Morini, dat oog heeft voor de toekomst, is het de perfecte mix van prestaties, efficiëntie, schoonheid en sportiviteit. Aangedreven door 649cc sterke parallel-twin Het vermogen bedraagt 60 pk (44 kW) bij 8.500 tpm en het koppel 56 Nm bij 7.000 tpm. Standaard voorzien van een 5 INCH TFT SCHERM, het gekleurde scherm geeft toegang tot een compleet en duidelijk scherm met informatie, zelfs bij slecht zicht. Bovendien maakt het ingebouwde bluetooth-communicatiesysteem gelijktijdige bediening van een telefoon en twee headset apparaten mogelijk zonder je ogen van de weg te halen.

Benieuwd geworden naar deze nieuwe MotoMorini Seiemmezzo STR? Neem dan contact met ons op en kom deze MotoMorini bekijken en proberen bij MVM Motoren in De Meern jouw MotoMorini dealer! 

VOORZIEN VAN:

ABS 
TFT-SCHERM
INSTELBARE VERING 
FUL-LED VERLICHTING
BLUETOOTH 
VERSTELBARE HENDELS
VERSTELBARE SCHAKELPEDAAL. 
3 JAAR FABRIEKSGARANTIE
 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
© 2000 - 2024 Motoroccasion