|
Motor | Parallel Twin cilinder 4 kleppen |
Boring x slag | 83|60 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | 4 Kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 60||8250 |
Max. koppel | | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | 170 |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde telehydraulische vork Ø 50 mm, veerweg: 175 mm |
Vering achter | |
Remmen voor | 2 schijven Ø 298 mm, 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | |
Voorband | 110 / 80 - 19 |
Achterband | |
Wielbasis | 1470 |
Lengte | 2190 |
Breedte | 905 |
Hoogte | 1390 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 213 |
Leverbare kleuren | Navy Green, Night Black en Blue Storm |
Beschrijving | De SCR en de STR Seiemmezzo (Italiaans voor zesenhalf) verschillen technisch niet veel van elkaar, maar zijn qua uiterlijk toch verschillend genoeg om zich duidelijk te onderscheiden. Naast alle verschillende designelementen en een hoger stuur voor de SCR, is die laatste uitgerust met spaakwielen. De STR heeft als aluminium velgen, bij beide modellen in de maten 18 inch vooraan en 17 achteraan. Op de ‘modieuze straatmotor’ SCR zijn deze voorzien van Pirelli MT60RS allroadbanden, voor de STR zijn dat Angel GT straatbanden. Qua uitrusting hebben beide motoren een TFT-kleurenscherm van 5 inch, dat met verlichte knoppen op het stuur bediend wordt. Die regelen ook een Bluetooth-koppeling voor een mobiele telefoon en twee helmcommunicatiesystemen. |