Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 9 ROAMER - 2016

Garantie: Ja
7526 Km
WIT
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2016
Garantie: TLM'S G6 Garantie

Deze italiaanse V9 Roamer heeft
valbeugels, een Touringruit en een
Givi kofferset. Met zijn uiterst lage
kilometerstand is hij klaar voor het
avontuur. Rijklaar en met 6 maanden
garantie. Bel of kom langs!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion