Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 STRADA - 2025

Prijs:
€ 13.449,- € 14.449,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
Grigio brera
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu met € 1000,- korting
In de maanden Juli en Augustus geven wij maar liefst 4 jaar garantie op deze motorfiets.

De V85 Strada valt op door zijn minimalistische, strakke ontwerp, dat praktisch is en tegelijkertijd een gedurfde, onderscheidende look garandeert.
De brandstoftank vormt zich rond de E5+ tweecilinder motor met variabele timing, en de DRL's schetsen een adelaarssilhouet. De achterkant loopt taps toe, terwijl de voorkant wordt gedefinieerd door een laag spatbord.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij zijn al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires.


Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
Eindhoven
Plan de route
040-2418627
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion