Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 75 NEVADA - 1999

Garantie: Nee
21672 Km
Zwart/Oranje
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
moto-guzzi - v-75-nevada
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze Moto Guzzi V 75 van 1999 met 750 CC met 21.672 km op de teller.

Afgelopen maart 2024 carburateurs ultrasoon gereinigd en revisieset gemonteerd.
Remklauwen voor ook gereviseerd, verder de beurt uitgevoerd.
Zie laatste foto, factuur van de desbetreffende beurt.

Moeten alleen nieuwe banden op, deze zijn gedateerd. En zit niet in de prijs van €2900,-
  • Goldwingspecialist van Limburg
  • Gunstige financiering mogelijk
  • Op maandag gesloten!
  • We houden ons voornamelijk bezig met onderhoud ,reparaties, onderdelen, schade-taxatie en -reparatie aan alle Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, BMW en Triumph.
  • Voor eventuele vragen kunt u altijd mailen naar info@hensmotoren.nl
  • Voor eventuele vragen via de whats app
    06-28172858





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hens Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion