Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 RACER - 2015

Garantie: Ja
20795 Km
Chroom
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer mooie MotoGuzzi V7 Racer 2, de motor heeft recent bij de dealer de 20.000 km gehad. Geschikt voor het A2 rijbewijs (35KW)
  • Financiering en bezorgen mogelijk! Wij beschikken tevens over een moderne werkplaats voor al uw onderhoud en reparaties. ook voor motorkleding bent u bij ons aan het goede adres.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorservice Edgar Stijner
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion