Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 - 2024

€ 10.445,- € 11.195,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Let op, 2024 model maar nog geen kenteken dus 2025 kenteken!

Actie reeds verwerkt in de prijs.

Het gaat hier om het nieuwe model V7 IV Stone!
Kom proefrijden op ons demo model.

Vergeleken met de vorige versie is de nieuwe aanwinst van Mandello over het algemeen completer qua uitrusting en toont meer volwassenheid, wat ook duidelijk is aan de esthetische impact van de grotere motor, die opvalt door zijn royale uitlaatpijpen in een andere lay-out; het uitzicht vanaf de achterkant benadrukt de grotere cardan-eindaandrijving en het bredere achterwiel, evenals het robuustere paar Kayaba-schokdempers. De stijlvolle zijpanelen zijn nieuw, net als het kortere achterspatbord, elementen die, samen met het nieuwe uitlaatsysteem, de nieuwe 'acht en een half' een vernieuwde en meer verleidelijke look geven.

Er zijn veel nieuwe functies geïntroduceerd om de stabiliteit en het comfort te verbeteren, waardoor de bediening van de Moto Guzzi-bestseller ongewijzigd blijft. Het frame is geëvolueerd met de toevoeging van stalen elementen rondom het balhoofd, terwijl het nieuwe paar schokdempers met grotere veerweg en het nieuwe tweeledige zadel voor meer comfort zorgen. Met hetzelfde doel voor ogen wordt een gloednieuwe voetsteun voor de berijder gebruikt.

Moto Guzzi V7 Stone heeft het nieuwe, volledige LED-lichtsysteem met de koplamp inclusief DRL in de vorm van de Moto Guzzi Eagle, terwijl het nieuwe instrumentenpaneel perfect aansluit bij het uiterlijk van een minimalistische motorfiets, volledig digitaal met een ronde wijzerplaat. Ook de aluminium velgen, in de sportieve stijl die de Stone kenmerkt, zijn nieuw; de achtervelg is voorzien van een bredere 150/70 band.

De V7 Special behoudt het elegante analoge instrumentenpaneel met dubbele wijzerplaat (snelheidsmeter en toerenteller) en de ultraklassieke spaakvelgen.

De V7 zal ook beschikbaar zijn in een versie met gereduceerd vermogen, in overeenstemming met de Europese A2-rijbewijsbeperkingen en daarmee ideaal voor nieuwe Guzzisti. De nieuwe V7 wordt ook standaard geleverd met instelbare MGCT-tractiecontrole (die ook kan worden uitgeschakeld).
  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
ABS, Digitaal instrumentenpaneel, LED verlichting, Traction control




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion