Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 II STONE - 2017

Garantie: Ja
40300 Km
N.v.t.
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze prachtige scrambler is al jaren bij ons in onderhoud, en nu eindelijk ingeruild op een nieuwe V100. Daarmee komt een van de meest unieke jonge occassions weer op de markt en wacht op de volgende guzzista!

Deel 2 van het motorseizoen is begonnen, en om jou de weg op te helpen met je droommotor bieden we deze prachtige motorfiets aan met een dealerkorting!

Let op, korting alleen op dit exemplaar - op is op :)

Kom langs om ons assortiment te bekijken op de Veemarkt in Amsterdam. Cordiali saluti!


De Motorzaak Amsterdam
Officiele dealer van Moto Guzzi, Aprilla, Zero Motorycles & Surron

De Motorzaak
www.demotorzaak.nl
Instagram: de_motorzaak_amsterdam
info@demotorzaak.nl
Veemarkt 165
1019CG  Amsterdam
020-6945087





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2024 Motoroccasion