Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Met de nieuwe Moto Guzzi V 100 Mandello S Wind Tunnel van 2025 kies je voor een motor die technologie en rijcomfort combineert met een krachtige 85 kW motor. Deze motor is ontworpen om je iedere rit comfortabel en veilig te laten beleven, of je nu op de snelweg rijdt of geniet van bochtige binnenwegen.
Veiligheid staat voorop dankzij cornering ABS en traction control, die samen zorgen dat je de grip behoudt, ook in uitdagende situaties. Dankzij de quickshifter schakel je moeiteloos zonder je koppeling te gebruiken, wat zorgt voor vloeiende overgangen tussen versnellingen.
Voor comfort op lange ritten is de motor uitgerust met handvatverwarming en cruise control, waardoor je ontspannen blijft rijden, ongeacht de afstand. Het heldere TFT-display biedt overzichtelijke informatie en samen met de LED-verlichting ben je altijd goed zichtbaar en geïnformeerd.
Daarnaast kies je met verschillende rijmodi precies de juiste instelling voor jouw stijl en omstandigheden.
Wegens onze verbouwingsuitverkoop op 3 & 4 Oktober 2025 hebben wij ook op nieuwe motoren speciale aanbiedingen. Profiteer alleen dit weekend!
Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!
Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!
Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.
NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.
Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.
NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.
Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl
Maandag:Gesloten
Dinsdag:08:30 - 17:30
Woensdag:08:30 - 17:30
Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
Vrijdag:08:30 - 17:30
Zaterdag:08:30 - 16:30
Zondag:Gesloten
Opties en Accessoires: TFT-display,
ABS,
Traction Control,
Elektronisch instelbare vering,
Cornering ABS,,
Cruise Control,
Rijmodi ,
Quickshifter,
LED verlichting,
Handvatverwaming
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Dwarsgeplaatste 90° Vtwin-motor, vloeistofgekoeld met Ride-by-Wire |
Boring x slag | 96 mm x 96 mm |
Cilinder inhoud | 1042 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115 pk / 84.6 kW bij tpm |
Max. koppel | 105 Nm bij 6750 tpm |
Koppeling | Oliegesmeerde koppeling, hydraulisch aangestuurd |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, 49/89 verhouding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardanaandrijving |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Volledig instelbare USD Öhlins Smart EC2.0 voorvork Ø43 mm, met semiactieve demping van de in- en uitvering |
Vering achter | Volledig instelbare Öhlins TTX Smart EC2.0 monoshock, met semi-actieve demping van de in- en uitvering, instelbare voorspanning op afstand. |
Remmen voor | Twee zwevende schijven Ø320 mm, Brembo monobloc radiale remklauwen met 4 zuigers. Radiale hoofdcilinder voor Bochten-ABS. |
Remmen achter | Enkele schijf Ø280 mm, Brembo remklauw met 2 zuigers. Bochten-ABS |
Voorband | Gegoten aluminium, 17″x3,5″ – TPMS |
Achterband | Gegoten aluminium, 17″x 6″ - TPMS |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 215 kg |
Leverbare kleuren | Grigio Avanguardia, Verde 2121 |
Beschrijving | Full LED koplamp met DRL, bochtenverlichting, LED-indicatoren, bochtenABS en Moto Guzzi tractiecontrole, cruisecontrol, rijmodussen, instrument met Full colour-TFT-scherm, adaptieve aerodynamica, elektrisch regelbare windscherm, TPMS (bandenspanningsbewakingssysteem), handvatverwarming, Up/down-quickshifter, Moto Guzzi MIA.



Een versie die de Touring- en Roadster-kenmerken van dit model tot het uiterste drijven. De V100 Mandello S onderscheidt zich door zijn speciale afwerkingen, uitgebreide standaarduitrusting en technologie?n die het rijden nog leuker, beter beschermd en pittiger maken. Het is puur rijplezier op twee wielen, het resultaat van meer dan een eeuw van innovaties onder de naam van Moto Guzzi. |
| Dealerschappen: APRILIA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, KYMCO, MOTO GUZZI, PIAGGIO, SUZUKI |
NIWA Motorservice is ontstaan vanuit de passie voor motoren en motorsport .
Wij streven naar een goede service, waarbij een tevreden klant voorop staat . Wij investeren veel in gereedschappen en afstelapparatuur om het service-niveau op een hoog peil te houden .
De motor-arena is onze werkplaats , de showroom ons visite kaartje.
 |
NIWA Motoren |
|
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
|
 |
0228-564000
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken