Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO - 2023

Garantie: Ja
2750 Km
GROEN
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023
Garantie: TLM'S G12 Garantie

De revolutionaire V100 Mandello in S
uitvoering is een lust voor het oog
en rijk uitgerust met diverse
accessoires en extra's, zoals o.a.
een quickshifter, öhlins vering met
actieve demping, handvatverwarming en
een verstelbaar ruitje. Deze
supermoderne Guzzi is bovendien
voorzien van goudkleurige wielen
voor de finishing touch. Net
ingereden met amper 3.000 km op de
teller en er zit nog fabrieksgarantie
op tot volgend jaar april. Klaar om
op te stappen en van te gaan
genieten!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion