Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 4V - 2012

Garantie: Ja
84841 Km
Grijs
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige en goed uitgevoerde Stelvio 1200 V4. Deze Guzzi heeft ABS, rijmodi , handkappen, verhoogd indscherm met deflector, gespaakte wielen, middenbok, 12V aansluiting, RayZ bestuurderszadel, Hyyperpro vering, aluminium carterbeschermer en zijkoffers.
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, Cardan, Carterbeschermer, Comfort windscherm, Handkappen, Middenbok, Nederlands geleverde motorfiets, Riding modes, Spaakvelgen, Valbeugel, Velgstriping, Verhoogde ruit, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion