Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette Duke met nieuwe banden. Wp vering
Gielen Motorsport
Venusweg 16
8938BC Leeuwarden
Gielenmotorsport@gmail.com
0614442880
https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
Open van 9.00 tot 18.00
Financiering mogelijk
Gratis 5 dagen all-risk verzekering- Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
Opties en Accessoires: tidy tail, Valblokken
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt 75º v-twin |
Boring x slag | 101|62.4 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder DOHC |
Brandstof toevoer | Keihin indirect intake port injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 120|88|9000 |
Max. koppel | 100|7000 |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | 230 |
ABS | nee |
Frame | chroommolybdeen buizenframe |
Vering voor | volledig instelbare 48 mm UPSD voorvork, veerweg 135 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 160 mm |
Remmen voor | dubbele 320 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, eenzuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1438 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 855 |
Drooggewicht | 184 |
Leverbare kleuren | Titanium, Oranje, Zwart |
Beschrijving | Het motorblok van de 990 Super Duke is gebaseerd op het blok van de Adventure. |
| Leeuwarden, Friesland |
| 0614442880 |
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken