|
Motor | Twincilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 101|62.4 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Keihin EMS |
Vermogen | |88|9000 |
Max. koppel | 100|7000 |
Koppeling | Meervoudige oliebadkoppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwkoppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chroom-molybdeen, gemoffeld buisframe |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm, veerweg 135 mm |
Vering achter | WP Monoshock, veerweg 160 mm |
Remmen voor | 2 x Brembo vier-cilinder remklauw, 2 x remschijf Ø 320 mm |
Remmen achter | Brembo een-cilinder zwevende remklauw, remschijf Ø 240 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17" |
Achterband | 180/55 ZR 17" |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 186 |
Leverbare kleuren | Zwart, Antraciet, Oranje |
Beschrijving | Je zoekt naar woorden om uitdrukking te geven aan het rijplezier en het gevoel dat je tijdens het rijden op je KTM 990 Super Duke ervaart. Zoals KTM het begrip Streetfighter opnieuw heeft uitgevonden, probeer jij nu nieuwe woorden te bedenken die beschrijven wat er zich, bocht na bocht, onder je afspeelt. De KTM 990 Super Duke neemt de bochten met extreme precisie, soepel en fel tegelijk. Je ervaart de straat onder je, de centrifugaalkracht en je wilt meer, veel meer. |