|
Motor | LC8c 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 90.7|68.8 |
Cilinder inhoud | 947 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 123|77| |
Max. koppel | 103|8000 |
Koppeling | PASC™ Mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 520 X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen-staal frame |
Vering voor | WP 43 mm omgekeerde voorvork |
Vering achter | WP schokdemper met voorspanningsregelaar |
Remmen voor | 4-zuiger Radiaal gemonteerde remklauw, 300mm schijf |
Remmen achter | 2-zuiger remklauw, 240mm remschijf |
Voorband | Maxxis Supermaxx ST |
Achterband | Maxxis Supermaxx ST |
Wielbasis | 1.475 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | Zwart, Oranje |
Beschrijving | De KTM 8 90 DUKE herdefinieert het woord scherp door een extra randje toe te voegen. Aangedreven door een 889 cc parallel-twin genesteld in een van de lichtste en meest compacte chassis, biedt de KTM 890 DUKE de wendbaarheid die je zou verwachten van een 600 cc, maar met de vlezige kracht van een grotere twin. Het herschrijft niet het regelboek van de middelgrote naked bike. Het vernietigt het. Het is een feit dat u zich geen zorgen hoeft te maken. |