|
Motor | 2-cilinder, 4-takt, paralleltwin, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 68,8|90,7 |
Cilinder inhoud | 889 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Bosch EMS met RBW |
Vermogen | 105|77| |
Max. koppel | 100| |
Koppeling | PASC™ antihopping-koppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, 520 X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen-stalen frame met de motor als belast element, gepoedercoat |
Vering voor | WP APEX 43, veerweg 180 mm |
Vering achter | WP APEX - Monoshock, veerweg 180 mm |
Remmen voor | 260 mm remschijf, 2 zuiger remklauw, Bosch 9.1 MP (incl. Bochten-ABS en Super Moto-modus) |
Remmen achter | 320 mm remschijf, 2x radiaal gemonteerde 4 zuiger remklauw, Bosch 9.1 MP (incl. Bochten-ABS en Super Moto-modus) |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 860 |
Drooggewicht | 194 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Wat krijg je als je een vleugje toeren met de motor toevoegt aan een grote portie onverslaanbare asfaltprestaties en eindigt met een sterke scheut Supermoto-erfenis? Je krijgt de geheel nieuwe KTM 890 SMT. Zonder compromissen en zonder addertjes onder het gras gaat de KTM 890 SMT verder waar de iconische KTM 990 SMT was gebleven, met een prestatie- en handlingpakket dat zich een weg baant naar de top van het middelzware sporttoersegment. |